Przedstawienie swojej oferty w postaci katalogu reklamowego jest niezwykle wygodne dla klientów. Coraz więcej firm i sklepów decyduje się na taką formę promocji (nawet mimo działalności online). Co więcej, dzięki takiej formie reklamy możliwe jest również docieranie do zupełnie nowych klientów oraz przedstawianie im swojej oferty w niezwykle estetycznej, a zarazem profesjonalnej formie. Jaką jednak formę druku katalogów wybrać? Szyte? A może klejone? Zalety obu tych rozwiązań przedstawimy w przygotowanym przez nas artykule.
Katalogi klejone – czym się wyróżniają?
W przypadku tego rozwiązania, grzbiet materiału reklamowego jest gładki, z kolei klej, jaki wykorzystano do klejenia, cechuje się dużą wytrzymałością. Tego rodzaju katalog cechuje się dodatkowo dużą estetyką wykonania, a zarazem wygodą jego przeglądania. Tego rodzaju łączenie stosuje się w przypadku broszur o nieco większej liczbie stron.
A może lepsze będą katalogi szyte?
Broszury tego rodzaju połączone są za pomocą zszywki z oczkiem. Można więc bardzo łatwo dołączyć je do segregatora. Cechują się ponadto nieco większą odpornością niż ich klejone odpowiedniki. Mogą być więc eksploatowane przez naprawdę długi czas bez strachu przed ich uszkodzeniem. Zdecydowaną zaletą broszur szytych jest wygoda ich użytkowania. Dzięki tego rodzajowi łączenia stron, katalog może być rozłożony całkiem na płasko, nie będzie się samemu zamykał. A co więcej, jest to tańsze w produkcji rozwiązanie. Dodatkowo stosuje się je w przypadku broszur o nieco mniejszej liczbie stron.
Na jaki więc rodzaj broszury postawić?
Wszystko zależy od Twojego zapotrzebowania. W przypadku, kiedy ofertę zmieniasz i aktualizujesz względnie często oraz posiadasz mniejszy asortyment, z powodzeniem sprawdzą się katalogi szyte. Kiedy jednak dysponujesz bogatą ofertą produktową, zdecydowanie lepiej jest wybrać broszury klejone, które mogą zawierać większą liczbę stron.
W ramach działalności drukarni Empir w Poznaniu, zajmujemy się produkcją zarówno katalogów klejonych, jak i szytych. Zapraszamy więc do skorzystania z naszych usług.